Sing, sing, sing! =)

10 Nov

Goddag allesammans!

Hoppas er helg har varit super och fylld med roliga upptåg och påhitt.

Min helg har varit över förväntan. När jag skrev inlägget sist var jag så nervös att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Fråga mig inte varför, men när man ska göra något helt allena, utan något som helst stöd, så blir i alla fall jag mycket osäker och det gör mig nervös. MEN det gick faktiskt bra. Jag var nöjd med min prestation och anser att just då kunde jag inte gjort saker och ting bättre. Skulle de bli en nästa gång så vet jag vad jag behöver förbereda mig lite bättre på och hur man ska tänka lite! De jag känner som var på Afterworken på Hotellbaren berömde maten extremt mycket. Det var verkligen synd att jag ej hann smaka, men det får kanske bli så nu på fredag!

Spelning nummer 2, som var på Fox And Anchor i Karlskrona, gick också mycket bra. Det som var skönt på den spelningen var att jag spelade tillsammans med Jonathan. Jag behövde inte ha någon huvudroll utan kunde sjunga några låtar ibland, spela gitarr och lägga stämmor. Det var även riktigt mycket folk i rörelse den kvällen. Jag har nog aldrig behövt stå i en såpass lång kö för att gå på toaletten. Helt sjukt! Vi ska faktiskt tillbaka dit igen den 3:e december, så om det var någon som missade oss i helgen eller vill se oss igen så har ni en till möjlighet! =) Väldigt trevligt ställe på jag säga😀

I söndags hade vi ett Fourevermöte. Mycket planer och idéer kom till liv! Så SNART hoppas jag, kommer allt rulla på med ännu större takt! =)

Ha de fint!

Affischen från helgen!

Affischen från helgen!

Hope your weekend has been super and filled with alot of crazy things and pleasure.

My weekend has been better than expected. When I wrote the last post, I was so nervous I did not know what I was going to do. Don’t ask me why, but when you do something completely alone, without any support, then I know that I’m very insecure and it makes me so nervous. But it went actually good. I was happy with my performance and believe that I couldn’t make things better at that moment. If there’s going to be a next time, then I’ll know what I need to prepare myself a little better at!

Gig number 2, which took place at Fox and Anchor in Karlskrona, went also very good. It was nice to be able to play together with somebody such as Jonathan. I did not have a major role but I sang a few songs at times, played the guitar and added some harmonies. It was also quite a lot of people in motion that night. I can’t remember that I’ve never had needed to stand in such a long queue to go to the bathroom as the one that was formed at this place. Totally sick! We will actually go back there again in December, so if there was anyone who missed us at the weekend or want to see us again, then you’ll have an opportunity! =) Very nice place I have to say!!

Last Sunday we had a Fourever meeting. Some plans and ideas came to life! I hope these things we talked about, will come alive as soon as possible! That would be totally awesome =)

Take care!

 

Kommentera

