Hello everyone =)

6 Okt

Svenska:

Såå.. Nu är jag här. Det trodde jag inte i min vildaste fantasi, men tydligen så ska man aldrig säga aldrig. Att man inte lär sig sådant direkt!

Varför har jag startat blogg? Ja, det kan man undra. Är ganska blyg av mig i vanliga fall (det trodde inte ni va?) så är mycket överraskad själv. Vem vet, kanske slutar med att det är jag och min kära mamma som läser detta, men inte ska man klaga då heller! =)

Ibland känner man att skriftens konst gör det lättare att få ut känslor. Kanske därför jag skriver musik. Det ger mig möjligheter som jag annars inte hade vågat göra eller ta för mig. Så vem vet, detta blir kanske ett till forum för mig att få ut det man ej får annars. Plus att hålla er alla lite uppdaterade av det som sker med t.ex Fourever, vem jag är bakom gitarren och micken och annat smått och gott!

Så jag hälsar alla er (och mig själv) välkomna hit!

Let the show begin!

English:

Weeell.. Now I’m here. I could never, not even in my wildest fantasy, believe just this. But ”never say never” is a thing I should try to learn.

Why did I start a blog? Well, that’s really a good question. I’m very shy in general, (you didn’t see that coming right?) so I’m surprised that i did it!
But who knows? In the end maybe it’s just me and my mother reading my blog, but why complain? =)

Sometimes I feel that the power of expressing myself, is in the writing. That’s maybe the number one reason why I like to write music and lyrics. In that way, you can achive things you normally wouldn’t dare or have the courage to do. So this thing, blogging, will maybe help me even more!

Here on this blog you will get to know the real me behind the guitar and mic and even some ”top secret information about Fourever” and other fun things.

Let the show begin!

4 svar to “Hello everyone =)”

  1. Oscar oktober 6, 2011 den 6:58 e m #

    Hade varit fint med lite pojkvänsmaterial.. bara ett tips från coachen.

    MVH / Bloggkungen

    • Fourevermia oktober 6, 2011 den 7:17 e m #

      Jaså? Det säger du? Det kanske kommer. Tålamod!🙂

  2. Hector Metaladies oktober 7, 2011 den 10:51 f m #

    Hi Mia!

    It’s great to have another resource to know about Fourever, and a little more about you.

    Thank you for sharing it with us!

    Hector

  3. Anneli Bengtsson oktober 7, 2011 den 11:01 f m #

    Heja på! Bara kör så det ryker och mitt tips är, sätt fokus på dig! Smink, kläder, intressen, musiken såklart och okej då, nära och kära! ;o)
    Lycka till!

Kommentera

